خبرگزاری کار ایران

مناظره‌ای درباره حق پخش مسابقات ورزشی در برنامه «جام جم»

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۳۹۸

پنجمین قسمت از برنامه «جام جم» به شکل مناظره و با موضوع حق پخش مسابقات تلویزیونی امشب سوم مهرماه روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، «جام جم» با رویکردی نقادانه به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سید احمد موسوی صمدی هر دوشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این برنامه در قسمت های اول و دوم به موضوع سلبریتی ها پرداخت که با حضور محمدصادق کوشکی و ابراهیم داروغه زاده موضوعات بحث برانگیزی را برای اولین بار روی آنتن رسانه ملی مطرح کرد. حسین انتظامی و شهریار زرشناس نیز مهمانان قسمت سوم و چهارم بودند که به بحث درباره ذائقه سازی برای مخاطبان پرداختند.

«جام جم» در قسمت پنجم به صورت مناظره برگزار می شود و امشب دوشنبه سوم مهر ماه درباره حق پخش مسابقات به بحث می پردازد. مصطفی محمدی مدیر طرح، برنامه و بودجه صداوسیما و محمد رضا ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال 2 مهمانی هستند که بر سر این موضوع به مناظره با یکدیگر می پردازند.

موضوع حق پخش مسابقات یکی از مسائل و معضلات میان صداوسیما و به ویژه فدراسیون فوتبال بوده است که هر از گاهی به یک مناقشه پایان ناپذیر بدل شده است.  

این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد در قسمت های ابتدایی با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده است، نقد و بررسی می‌کند.

برنامه «جام جم» محصول مرکز سیمرغ هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز