خبرگزاری کار ایران

جشنواره «همام» فراخوان داد/ رویدادی ویژه معلولان،‌ جانبازان و توان‌یابان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۰۲

جشنواره «همام» در رشته‌هایی چون هنرهای تجسمی، آثار مکتوب، موسیقی و صنایع دستی برگزار می‌شود و فراخوان آن تا سی‌ام مردادماه فرصت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جشنواره «همام» در رشته‌های صنایع دستی، هنرهای تجسمی، آثار مکتوب و موسیقی ویژه معلولان، جانبازان و توانیابان برگزار می‌شود.

معلولان و جانبازان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ مرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

افسانه نجفی (مدیر ارتباطات و رسانه جشنواره هنری همام) گفت: ما باید ظرفیت‌های موجود در میان توان یابان را کشف و بیش از پیش شکوفا کنیم، این جشنواره همچنین می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه را به ظرفیت‌های بالفعل مبدل سازد و نیروی کار توانمندی را به جامعه معرفی نماید. 

وی افزود: در دومین جشنواره همام حدود سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت ۲۴۰ اثر برای نمایش در جشنواره انتخاب شد. 

برگزیدگان جشنواره ۱۴ تا ۱۸ آبان ۱۴۰۲ در مراسم اختتامیه در سالن همایش‌های برج میلاد معرفی می‌شوند. 

افراد دارای معلولیت فعال درهنرهای تجسمی، صنایع دستی، آثار مکتوب و موسیقی می‌توانند از طریق پیام رسان‌های ایتا، بله، تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۹۹۱۲۲۱۸۰۱ آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز