خبرگزاری کار ایران

«یک جهان آواز» به پایان فیلمبرداری رسید/ مستندی درباره شاگرد محمدرضا شجریان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۲۰۸

فیلمبرداری مستند «یک جهان آواز» به کارگردانی مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی پس از ۱۸ جلسه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی، فیلمبرداری مستند «یک جهان آواز» ساخته مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی که به زندگی و فعالیت استاد علی جهاندار خواننده، مدرس آواز و ردیف‌دان می‌پردازد، بعد ۱۸ جلسه تصویربرداری در شهرهای رودبار، شمام، تهران و کرج به پایان رسید.

علی جهاندار از شاگردان محمدرضا شجریان بود و از آلبوم‌های او می‌توان به «صبح مشتاقان»، «نقش پندار» و «دختر گلفروش» اشاره کرد.

در این مستند حمیدرضا نوربخش، علی‌اصغر شاهزیدی، معصومه مهرعلی، مظفر شفیعی، عباس سجادی و محمد اصفهانی که همگی از خوانندگان و مدرسان آواز ایرانی هستند، حضور دارند.

همچنین در مستند «یک جهان آواز» برای اولین بار فیلم‌های آرشیوی استادان موسیقی ایرانی از جمله محمدرضا شجریان، حسن کسایی، علی‌اکبر گلپایگانی، محمدرضا لطفی و ایرج خواجه‌امیری پیرامون استاد علی جهاندار پخش می‌شود.

این مستند برای پخش، به‌زودی در بستر پلتفرم‌های داخلی قرار خواهد گرفت.

عوامل این مستند عبارتند از کارگردان: مجتبی سعادت، تهیه‌کننده: راما نامی، مشاوران پروژه: رامین قدردان و نهرو خلیلی، دستیار و برنامه‌ریز: حسین خلج، طراح پوستر و گرافیست: سمیه علیزاده، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، صدا: محمد قنبری، تیتراژ: معید سعادت، مجری طرح: گلناز سادات میرترابی، مدیر تولید: فرید پرویز، روابط عمومی: فروغ گشتیل.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز