خبرگزاری کار ایران

قسمت پنجم مجموعه مستند «اقتباس در سینما» اکران آنلاین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۰۷

قسمت پنجم مجموعه مستند «اقتباس در سینما» به کارگردانی مجتبی سعادت با بررسی فیلم «خمره» در پلتفرم هاشور اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی، مجموعه مستند «اقتباس در سینما» به کارگردانی مجتبی سعادت که در ۱۰ قسمت تهیه شده است، از چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه در پلتفرم هاشور در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و قسمت پنجم این مجموعه مستند نیز از امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه به اکران می‌رسد. 

مجموعه مستند «اقتباس در سینما» به صورت گفتگومحور پیش می‌رود. بخشی از آن به تاریخچه اقتباس می‌پردازد که محمد رحمانیان درباره آن توضیح می‌دهد پس از آن با گویندگی شیرین میناسرشت وارد فضای چالشی و مباحث کارشناسی قسمت‌های بعد می‌شود. در هر قسمت باتوجه به موضوع مورد نظر مباحثی آسیب‌شناسی می‌شود و در پایان هر قسمت یک فیلم اقتباسی را به عنوان پرونده ویژه مورد بررسی قرار می‌دهد. 

در قسمت پنجم این مستند فرزاد موتمن، عبدالله اسفندیاری، محمود گبرلو، امیرحسین علم‌الهدی و صوفیا نصراللهی درباره نقش سیاست‌های فرهنگی بر سینمای اقتباسی صحبت می‌کنند. 

در بخش پرونده ویژه این مجموعه مستند نیز فیلم «خمره» با حضور ابراهیم فروزش کارگردان و بهزاد خداویسی بازیگر اثر بررسی می‌شود. 

عوامل «اقتباس در سینما» عبارتند از طراح و کارگردان: مجتبی سعادت، مشاور و برنامه ریز: حسین خلج، دستیار کارگردان: مسعود رضایی فخر، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، صدابردار: محمد حسینی، تیتراژ: معید سعادت، مجری طرح: حسین خلج و رها فریدونی، مدیر تولید: منوچهر محمودی، گرافیست و طراح لوگو: افرا شهروزی، روابط عمومی: فروغ گشتیل.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز