خبرگزاری کار ایران

در دیدار با هنرمندان از تهران تا باخرز، خواف و تایباد مطرح شد؛

ادامه شناسایی هنرمندان مستعد و کمتر شناخته شده

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۴۱

در راستای اجرای سیاست نهادینه کردن عدالت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی و ادامه اجرای وظایف و افق‌های ترسیم شده صندوق اعتباری هنر درجهت رسیدگی و اهتمام ویژه به هنرمندان استانی همچنین بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، مدیر عامل صندوق هنر با حضور در شهرهای شرقی کشور باخرز، تایباد و خواف، با هنرمندان این خطه از سرزمین میهن اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجیدپور احمدی با حضور در شهرهای باخزر و خواف از شهرهای مرزی استان خراسان رضوی با هنرمندان پیشکسوت و جوان این شهرها دیدار و گفتگو کرد. 

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر در این دیدار که در محل فرمانداری شهر باخزر و با حضور فرماندار این شهر برگزار شد، هنرمندان حاضر در این نشست صمیمی، مسائل، مشکلات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل صندوق اعتباری مطرح و در میان گذاشتند. 

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در ادامه این نشست صمیمی ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به سیاستگذاری، اهداف محرومیت‌زدایی و اقدامات صندوق اعتباری هنر مبنی برکاهش دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر گفت: رویکرد جدی ما معطوف بر حل مسائل فعالان فرهنگی و هنری استان‌ها و شهرستان‌های کم برخوردار کشور است. بر اساس شرایط و امکانات موجود با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش نمودیم حداکثر اقدامات در جهت رفع مشکلات بیمه‌ای و معیشتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این مناطق صورت گیرد. 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استمرار سفرهای استانی مسئولان این صندوق به ویژه با اولویت سفر به مناطق کم برخودار با هدف نهادینه کردن عدالت فرهنگی خبر داد و گفت: امسال نیز تاکید شده تا این سفرها با هدف معرفی نحوه ارائه خدمات و تسهیلات، شناسایی هنرمندان مستعد و کمتر شناخته شده وبررسی مسائل و مشکلات هنرمندان استانی ادامه یابد. 

وی در ادامه افزود: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت مناطق محروم و کم برخوردار از مهمترین برنامه‌های صندوق اعتباری هنر در سال جاری است. 

طی این سفر مشکلات پیش روی هنرمندان شهرستان‌های باخرز و خواف مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز