خبرگزاری کار ایران

برنامه دومین روز اجراهای شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۳۳۳

شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی در دومین روز خود میزبان ۳ نمایش از تبریز و یک نمایش از مشهد است.

به گزارش ایلنا، شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری کوروش زارعی روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ دومین روز خود را سپری خواهد کرد.

به این ترتیب دومین روز اجراهای جشنواره تئاتر رضوی در شانزدهمین دوره خود با چهار اجرا پی‌گیری می‌شود که نمایش «مرضیه» به نویسندگی علی حاتمی نژاد و کارگردانی ایوب عبدی جهانگیر به عنوان اولین اجرای این رویداد در سالن استاد قبه زرین تئاتر شهر تبریز از ساعت ۱۱ روی صحنه می‌رود.

همچنین تئاتر شهر تبریز در دومین روز از جشنواره تئاتر رضوی از ساعت ۱۷ در سالن استاد صادقی با نمایش «ترمز اضطراری» به نویسندگی شادی غفوریان و کارگردانی بهاره فاضلی راد میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان تئاتر خواهد بود.

نمایش هفت دریا شبنمی به نویسندگی مرحوم سعید تشکری و کارگردانی سعید رضانژاد سومین نمایش روز دوم می‌باشد که ساعت ۱۸ در تالار تربیت به روی صحنه می‌رود.

آخرین اجرای روز دوم نماش یک حبه انگور به نویسندگی و کارگردانی علی مجیدپور می‌باشد که ساعت ۲۰ در سالن استاد قبه زرین میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

گفتنی است شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری کوروش زارعی و به میزبانی تبریز از ۱ تا ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ با اجرای ۱۴ نمایش صحنه‌ای از ۸ استان کشور از جمله آذربایجان شرقی، مازندران، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، یزد و استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز