خبرگزاری کار ایران

کتابهای تازه سیدمیثم موسویان در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۸۹

سید میثم موسویان دو رمان جدید خود را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمیثم موسویان که آثار تازه‌اش «لی‌لی» و «مدرسه شبانه» را در نمایشگاه امسال در معرض فروش گذاشته، با حضور در غرفه کتابستان؛ درباره جزییات آثارش گفت: «لی‌لی» خانوادگی با مفاهیم روانشناختی و عرفان اسلامی است.  این کتاب به زندگی یک زوج و خیانتی که توسط مرد صورت گرفته می‌پردازد. 

این نویسنده در توضیح کتاب «مدرسه شبانه» نیز گفت: «مدرسه شبانه» یک رمان نوجوان است و وارد فضای فانتزی می‌شود. سعی کرده‌ام مفاهیم عرفان شیعی را در آن مطرح کنم. مثل کاری که گوردر با کتاب «دنیای سوفی» برای فلسفه کرد، من هم سعی کردم این مبانی را به صورت داستانی در این کتاب بیاورم. 

موسویان درباره دلیل انتخاب این سوژه برای داستان‌هایش گفت: من سعی می‌کنم در همه آثارم به مفاهیم توحیدی و عرفانی اشاره کنم. این موضوع برایم دغدغه است. موقعی که می‌خواستم مدرسه شبانه را بنویسم نظرم به سمت نوجوانان جلب شده بود و دوست داشتم اثری برای آن‌ها بنویسم. 

وی درباره آثار آینده‌اش اینگونه توضیح داد: با نشر جمکران کتابی به اسم «به نام مادر» چاپ کرده‌ام که جدید است. همچنین یکی دو کتاب در حوزه نوجوان هم در دست چاپ دارم و کتابی در دست نگارش.

سید میثم موسویان زاده سال ۱۳۶۲ در همدان، کارشناس ارشد روانشناسی است. او در رویدادهای مختلفی حضور یافته و کسب عنوان کرده که نامزد جایزه ادبی جلال در بخش داستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز