خبرگزاری کار ایران

فیلم هندی «پاتان» در شبکه نمایش خانگی دوبله و عرضه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۰۹

فیلم «پاتان» به‌طور اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت دوبله شد.

به گزارش ایلنا، علاقه‌مندان به سینمای هند و سینمای روز دنیا می‌توانند فیلم موفق و تحسین‌شده «پاتان» را با بازی شاهرخ خان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنند.

«پاتان» از محصولات سال ۲۰۲۳ سینمای هند بوده و به کارگردانی سیدهارت آناند در ژانرهای اکشن و ماجرایی ساخته شده است. شاهرخ خان بازیگر اصلی این فیلم است و دیپیکا پادوکون، جان آبراهام، دیمپله کاپادیا و آشوتوش رانا هم شاهرخ خان را همراهی کرده‌اند. سلمان خان، دیگر فوق‌ستاره سینمای هند، حضوری کوتاه و افتخاری در «پاتان» دارد.

فیلم «پاتان» داستان قهرمانی است که تلاش می‌کند بعد از به هم خوردن روابط بین هند و پاکستان، برنامه‌های جاسوس‌های پاکستانی را خنثی کرده و مانع انتشار ویروس قدرتمند آن‌ها در هند شود.

منتقدان جنبه‌هایی از فیلم «پاتان» همچون موسیقی متن، کیفیت سکانس‌های اکشن و نقش‌آفرینی بازیگران (به‌خصوص بازی‌های شاهرخ خان، دیپیکا پادوکون و جان آبراهام) را ستایش کرده‌اند.

«پاتان» از ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۵ بهمن ۱۴۰۱) در هند به نمایش درآمد و با استقبال چشمگیر منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فروش این فیلم تاکنون در سطح جهان به بیش از ۱۳۰ میلیون دلار رسیده است که «پاتان» را در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم هندی سال ۲۰۲۳ تا امروز و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای هند قرار می‌دهد. تا تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۳ (۱۹ فروردین ۱۴۰۲) «پاتان» رتبه دهم را در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای جهان در سال ۲۰۲۳ به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز