خبرگزاری کار ایران

پوستر «عیددیدنی با خدا» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۱۶

آئین رونمایی از پوستر «عیددیدنی با خدا» با حضور معاون قرآن و عترت و مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی، آئین رونمایی از پوستر «عیددیدنی با خدا» پیش‌ازظهر امروز (یکشنبه ۲۸ اسفند) با حضور علیرضا معاف (معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم)، عبدالرضا سهرابی (مدیرکل هنرهای تجسمی)، محمدمهدی عزیززاده (قائم مقام معاونت قرآن و عترت)، سید مصطفی زراوندیان (معاون هنری مرکز هنرهای تجسمی) و جمعی از عوامل اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ساختمان معاونت قرآن و عترت برگزار شد. 

پوستر «عیددیدنی با خدا» به سفارش مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف گسترش فرهنگ اسلامی-ایرانی و تقویت محله‌های مسجدمحور طراحی و تولید شده است تا ساکنین محله‌های مختلف با حضور در مساجد، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را جشن بگیرند و به این بهانه دور هم جمع شوند. 

همچنین نسخه با کیفیت این پوستر در اختیار ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا ضمن بهره‌برداری از آن در ایام ماه مبارک رمضان به تبلیغ و ترویج سنت حسنه حضور در مساجد بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز