خبرگزاری کار ایران

فراخوان ارسال مقاله برای ویژه‌نامه کتابخانه‌های عمومی در همه‌گیری کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۸۳۴

فصلنامه علمی پژوهشی «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» اندیشمندان، پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزه کتابداری را دعوت به ارسال تحقیقات‌شان در موضوعات مختلف این حوزه در دوران همه‌گیری کرونا برای انتشار در ویژه‌نامه تابستان ۱۴۰۲ این نشریه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، فصلنامه علمی-پژوهشی «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» قصد دارد در ویژه‌نامه تابستان ۱۴۰۲، دستاوردهای پژوهشی در حوزه اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی را با تأکید بر موضوع همه‌گیری کووید-۱۹ منتشر کند.

اندیشمندان، پژوهشگران و صاحب‌نظران علاقه‌مند به مشارکت در این ویژه‌نامه می‌توانند مقاله‌های خود در موضوع «اثرات همه‌گیری کووید-۱۹ در حوزه کتابخانه‌های عمومی» را تا آخر اردیبهشت ۱۴۰۲ برای این فصلنامه ارسال کنند.

پژوهشگران می‌توانند مقاله‌های خود را از طریق وب‌سایت نشریه به نشانی https://publij.ir ارسال کنند. مقالات ارسالی طبق ضوابط نشریه در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرایند داوری را طی خواهند کرد.

گفتنی است فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جزء نشریات Q۱ در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) است و در نتایج رتبه‌بندی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰ رتبه (الف) را کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز