خبرگزاری کار ایران

دبیر شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از تم‌های موضوعی استان‌ها خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۸۷

به گفته دبیر شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، هر استان با تم خاصی در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران امروز در حالی در نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش خواهد یافت که مسئولان برگزارکننده، استان محوری و گردشگری موضوعی را برای امسال مد نظر قرار  داده‌اند و هر استان با تم خاصی در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

مصطفی فاطمی (دبیر نمایشگاه گردشگری) دراین باره گفت: استان خوزستان با تم موضوعی پرنده نگری و دفاع مقدس، بوشهر؛ دریایی، هرمزگان؛ دریایی، سیستان؛ میوه های گرمسیری و خوراک و میراث فرهنگی، خراسان رضوی؛ گردشگری مذهبی و زیارت، خراسان شمالی؛ از مزرعه تا خوراک، سمنان؛ کویر، قم؛ مذهبی، گلستان؛ دسترس پذیری معلولین و دیوار بزرگ گرگان، مازندران؛ گردشگری تندرستی و سرمایه گذاری، گیلان؛ خوراک و اردبیل با تم موضوعی پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی 2023 در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. 

سایر استان‌ها نیز با تم‌های موضوعی متنوعی در این دور از نمایشگاه حضور دارند. برای مثال آذربایجان شرقی؛ ادبی، آذربایجان غربی؛ سلامت، زنجان گردشگری؛ معدن، قزوین؛ گردشگری آبی، فارس؛ عشایر و گردشگری ادبی، یزد؛ گردشگری ادبی بر پایه داستان و روایت و اسطوره ها، اصفهان؛ گردشگری الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ و تور مجازی و کرمان؛ نهضت مقاومت خواهند بود. همچنین تم موضوعی البرز؛ گردشگری مجازی و خوراک های سنتی، چهارمحال و بختیاری؛  ماجراجویانه کهکیلویه بویر احمد؛ روستایی و عشایری، مرکزی؛ اکوتوریسم، لرستان؛ کشاورزی و همدان با تم کودک خواهند بود. کردستان؛ گردشگری خلاق و موسیقی و سلامت، کرمانشاه؛ میراث ملموس و خوراک، ایلام ؛ گردشگری روستایی، تهران؛ تم پارک ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز