خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم فجر، ضعیف در اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۵۲۷

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر روز گذشته، چهارشنبه ۱۲ بهمن با نمایش دو فیلم «استاد» و «شماره ۱۰» در سینمای رسانه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در حالی روز گذشته بدون مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز کرد که همچنان اسامی فیلم‌های کوتاه، فیلم‌ها و مهمانان خارجی اعلام نشده و نه تنها مشخص نیست که فیلم‌های مستند به چه شکل برای اهالی رسانه و منتقدان نمایش داده خواهند شد بلکه امکان دسترسی اهالی رسانه به بخش بین‌الملل و دیدن فیلمهای این بخش با وجود شرایطی که فراهم شده نیز وجود ندارد و عملا چهل‌ویکمین جشنواره فجر از بین‌المللی بودن فقط عنوان آن را به یدک می‌کشد.

عدم برنامه‌ریزی مناسب و ضعف‌های بسیار در برگزاری این رویداد تا حدی است که حتی نصب پوستر جشنواره بر نمای ساختمان پردیس ملت نیز دیروز در حین نمایش فیلم‌ها در حال انجام بود.

روز گذشته اولین نشست پرسش و پاسخ که به فیلم «استاد» اختصاص داشت با تاخیر زمانی طولانی مدت همراه بود و این اتفاق باعث شد تا دیگر برنامه‌ها با اختلاف زمانی بسیار اندک برگزار شوند. عدم حضور بازیگران مطرح و عدم همراهی عوامل فیلم با اهالی رسانه برای گفتگو و مصاحبه از دیگر نکاتی است که می‌توان در روز اول جشنواره به آن اشاره کرد.

انتظار می‌رود مسئولان جشنواره برای روزهای آتی نحوه نمایش فیلم‌های مستند برای اهالی رسانه و منتقدان را مشخص کنند و همچنین درباره بخش بین‌الملل شفاف‌سازی کرده و امکان نمایش فیلم‌های این بخش را برای اهالی رسانه فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز