خبرگزاری کار ایران

همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و مرکز آموزش مدیریت دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۱۸

پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در راستای همکاری مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی با مرکز آموزش مدیریت دولتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و مرکز آموزش مدیریت دولتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه که 16 آذر 1401 به امضای محسن میری (رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی) و مصیب امیری (رئیس پژوهشگاه) رسید، توافق برای تداوم و استمرار همکاری‌های علمی و آموزشی به منظور هم‌افزایی و افزایش عملکرد سازمانی است.

تعامل علمی و تبادل ظرفیت‌های دانشی و مهارتی موجود به منظور تحقق اهداف ، همکاری، تعامل، توسعه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی طرفین در زمینه‌های برگزاری دور‌ه های آموزشی ( حضوری، غیر حضوری، الکترونیکی و بر خط) و تولید محتوا آموزشی و تدوین و اجرای  طرح‌های پژوهشی از اهداف این تفاهم نامه است.

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و برخط و حضوری برای مدیران و کارکنان به صورت مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای کارمندان دولت و سایر علاقمندان جامعه، اشتراک محتوای دوره‌های آموزشی الکترونیکی طرفین، استفاده از ظرفیت‌های مدرسان دوره و بسترهای آموزشی مشترک، تولید مشترک دوره‌های آموزشی الکترونیکی و حضوری طرفین، همکاری متقابل در طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی بخشی از محورها و زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.

از دیگر زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری در بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی منابع اسنادی و کتابخانه‌ای برابر ضوابط طرفین، همکاری در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی مرتبط برابر ضوابط و مقررات طرفین، بهره‌گیری طرفین از توانمندی‌های یکدیگر از قبیل امکانات کارگاهی و فضای فیزیکی نمایشگاهی، تجهیزات و آزمایشگاه‌ها برابر ضوابط طرفین و همکاری پژوهشگران و کارشناسان طرفین در تشکیل یا عضویت در کارگروه‌های تخصصی مرتبط با هدف پاسخگویی به نیازهای پژوهشی، فناوری و آموزشی و همکاری در طراحی مدل تجربه‌نگاری مدیران جمهوری اسلامی ایران و پیاده‌سازی و اجرای آن اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز