خبرگزاری کار ایران

میزبانی از آذری‌ها در «انار اوتورماغ»

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۰۴۶

ویژه برنامه «انار اوتورماغ» با میزبانی از آذری زبان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره «صددانه یا قوت»، ویژه برنامه «انار اوتورماغ» با میزبانی از آذری زبان‌ها برگزار می‌شود. 

محسن دستمالچی (مدیر فرهنگی هنری منطقه بیست و رییس فرهنگسرای ولاء) با اعلام این خبر گفت: این مجموعه فرهنگی در نظر دارد در حاشیه برگزاری جشنواره «صد دانه یاقوت»، مراسم «انار اوتورماغ» را با حضور جمعیت «مهربانی ها» و هنرمندان آذری برگزار کند. 

وی افزود: «انار اوتورماغ» روز جمعه ۱۱ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان خانواده‌ها است و برنامه‌هایی نظیر موسیقی محلی آذری، نمایش آیین‌های سنتی و… برای این مراسم در نظر گرفته شده است. 

دستمالچی درخصوص برگزاری جشنواره «صد دانه یاقوت» در فرهنگسرای ولاء گفت: : این جشنواره در بخش‌های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان‌ها و صنایع دستی اقوام، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری به منظور آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی، تولیدات هنری و صنایع دستی نقاط مختلف ایران تدارک دیده شده است. 

رییس فرهنگسرای ولاء اضافه کرد: امکان استفاده از همه بخش‌های جشنواره از ساعت ۱۳ تا ۲۱ فراهم است و علاوه بر آن، از ساعت ۹ تا ۱۲ امکان بازدید گروهی در نظر گرفته شده که مدارس با هماهنگی با فرهنگسرا می‌توانند به صورت گروهی در جشنواره «صد دانه یاقوت» حاضر شوند. 

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این جشنواره به نشانی شهر ری، میدان نماز، خیابان کمیل، فرهنگسرای ولاء مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۹۹۳۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز