خبرگزاری کار ایران

گروه فیتیله در چهارمین برآستان شهرری میزبان مهربانی

کد خبر : ۸۸۷۹۰

برآستان جانان فرهنگسرای ولاء در شب چهارم ماه مبارک رمضان میزبان گروه کودک فیتیله و ویژه برنامه‌های متنوع تلویریونی با موضوع مهربان با خود خواهد بود.

ایلنا: برآستان جانان امشب(22 تیر) با حضور ۴ چهره محبوب کودکان، گروه کودک فیتیله و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع ورزشی قمر بنی هاشم برگزار می‌شود. در چهارمین شب بر آستان جانان گروه تواشیح به اجرای برنامه‌های مختلفی برای عموم مردم خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰، در ادامه کار‌شناس دینی حجت الاسلام فتحی به بحث در مورد مهربانی با خود ادامه خواهد داد.
چهارمین شب برآستان جانان با ایستگاه‌های مختلفی نظیر: رایتل، ورزشی و رکورد زنی، بچه‌های قرآنی، بانوی ایرانی، هنر‌های ایرانی، کتاب سایه‌بان شهر، کتاب و کتاب خوانی، همراه‌تان هستیم، کتاب من، یادگاری من و ماه خدا، چشم انداز شب، مشاوره، فناوری، پای حرف میزبان، طب اسلامی ایرانی، مشارکت فرهنگی هنری، کلبه آفرینش، ترنج، سوغات اصفهان، سوغات کرمانشاه، عسل خوانسار، مادرانه، کودک، شهربازی آبی و سوغات کرمان میزبان خانواده‌های شهرری خواهد بود.
امشب نیز همانند شب‌های گذشته ارتباط زنده و مستقیم وزیارت با حرم امام رضا (ع) برای عموم شهروندان پخش خواهد شد.
در پایان برنامه امشب مسابقات جذاب در زمینه‌های فرهنگی، هنری و... اجرا خواهد شد که به برندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
برنامه برآستان جانان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰ با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ و به همت فرهنگسرای ولاء از شب اول ماه مبارک رمضان به مدت ۱۷ شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع ورزشی جانبازان واقع در خیابان فدائیان اسلام، بالا‌تر از پل سیمان میزبان اهالی شهرری خواهد بود.
علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به فرهنگسرای ولا واقع در شهرری، میدان نماز مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۳۳۷۰۵۰۵-۳۳۳۷۰۶۰۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز