خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه‌های شبکه سلامت در روز پرستار

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۱۱

شبکه سلامت به مناسبت روز پرستار برنامه‌های ویژه‌ای برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، این شبکه به مناسبت روز پرستار برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان شبکه در نظر گرفته است.

در وقت صبحگاهی برنامه مادر کودک به تهیه‌کنندگی رامین کرم یزدی در ساعت ۹ صبح میزبان پرستارانی می‌شود که فرزند شهید هستند.

 برنامه مثبت سلامت در ۴ بخش ۳۰ دقیقه‌ای در ساعات ۱۳:۳۰ ،  ۱۴:۳۰ و ۱۵:۳۰ به صورت زنده روی آنتن می‌رود که از میهمانان این برنامه چند قسمتی می‌توان به دکتر شمس نماینده شورای نظام پرستاری، زوج‌های پرستار، خانواده شهدای مدافعان سلامت و معاون وزیر اشاره کرد.

همچنین برنامه‌ ضربان میزبان کارشناسانی از حوزه پرستاری خواهد بود و فیلم سینمایی «پرستار» در ساعت ۱۲ با بازی آتنه فقیه نصیری و امین زندگانی از شبکه سلامت پخش خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های ویژه روز پرستار برنامه کشیک سلامت به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی است که میزبان محمد میرزابیگی رئیس نظام پرستاری و حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون پرستاری مجلس خواهد بود و در خصوص مشکلات پرستاران به گفتگو خواهند نشست.

برنامه پنجره باز به تهیه‌کنندگی محمد حسین‌پور فاضلی و اجرای اسماعیل باستانی با حضور چند تن از پرستاران بیمارستان امام خمینی ساعت ۲۰ بروی آنتن می‌رود.

برنامه دوربین سلامت نیز گزارشی از آسایشگاه ثارالله و چند پرستار از بیمارستانهای تهران را تهیه و آماده پخش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز