خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۹۱

با حکم امیررضا مافی، اعضای شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران، دکتر امیررضا مافی، دبیر علمی این دوره از جایزه و با تأیید شورای سیاستگذاری؛ در حکمی مینو خانی، محسن بهلولی فسخودی، وحیداله موسوی، رامتین شهبازی، عبدالله بیچرانلو، مسعود سفلایی و مجید سلیمانی ساسانی را به عضویت در شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

«با سلام و احترام

نظر به شایستگی علمی، تسلط در حوزۀ پژوهش، مراتب دقت و صداقت در داوری و کوشش همیشگی اعتبارآفرین در اعتلای اندیشه‌ورزی سینمای ایران، با تأیید شورای محترم سیاست‌گذاری، به عنوان عضو شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزۀ پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.

ضمن سپاس از پذیرش دعوت، با استعانت از حضرت حق، مفتخر خواهیم بود با نگرش عالمانه و تدبیر همه‌جانبه در ترسیم خط‌مشی چگونگی ارزیابی به عنوان عضو شورای علمی و با عدالت، انصاف و امانت‌داری به عنوان عضو هیات داوری، ما را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جایزۀ گران‌سنگ و پیشرفت حوزۀ پژوهش سینمای ایران یاری رسانید.

از خداوند متعال دوام توفیق شما در این مسیر را مسالت دارم.»

در توضیح اعضای شورای علمی و هیات داوری این دوره جایزه پژوهش سینمای سال آمده است:

دکتر مینو خانی متولد 1347 دکترای هنر از دانشگاه اینالکوی پاریس و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد.

دکتر محسن بهلولی فسخودی متولد 1350، دکترای فلسفه تعلیم‌وتربیت از دانشگاه خوارزمی و عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.

دکتر وحیداله موسوی متولد 1357 دکترای پژوهش هنر با گرایش سینما از دانشگاه شاهد و عضو هیئت‌علمی دانشکده هنرهای دیجیتال دانشگاه صداوسیما.

دکتر رامتین شهبازی متولد 1357، دکترای فلسفه هنر از دانشگاه آزاد، معاون دانشکده هنر و مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره.

دکتر عبدالله بیچرانلو متولد 1359، دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران.

مسعود سفلایی متولد 1360، کارشناس‌ارشد سینما از دانشگاه هنر و عضو هیئت‌علمی و مدیر گروه سینمای دانشگاه هنر.

دکتر مجید سلیمانی ساسانی متولد 1362، دکترای ارتباطات از دانشگاه علامه‌طباطبایی و عضو هیئت‌علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز