خبرگزاری کار ایران

تقدیر رییس صداوسیما از مدیر آرشیو شبکه مستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۵۴۳

تندیس و لوح سپاس یازدهمین آیین انتخاب و اعطای عنوان آرشیو برتر با تقدیر از فاطمه پیروزی به شبکه مستند سیما رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما با اهدای لوح یادبود به مدیر آرشیو شبکه مستند سیما از زحمات او و شبکه مستند قدردانی کرد. 

در لوح یادبود و سپاسی که به امضای رئیس سازمان صداوسیما رسیده، آمده است:

سرکار خانم پیروزی

مدیر محترم آرشیو شبکه مستند

برگزیده یازدهمین آیین انتخاب و اعطای عنوان آرشیو برتر

رسانه ملی بدون شک با همت والای مدیران و کارکنان مجرب  و متخصص خود، منشا تحولات و دستاوردهایی چشمگیر و ماندگار شده است که در این میان، تلاش همکاران سخت کوش حوزه آرشیو در ارتقاء سازمان و نیل به استانداردهای مورد نظر، قابل ستایش است.

اینک که به همت والای شما و تلاش مضاعف همه همکاران آن مجموعه و با بهره گیری از ظرفیت های موجود، موفق به کسب عنوان «آرشیو برتر» شده‌اید، به پاس تلاش‌های خالصانه و مستمر ، این لوح یادبود و سپاس ، تقدیم سرکارعالی می‌شود.

توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال، خواهانم.

پیمان جبلی رئیس سازمان

تندیس و  لوح سپاس یازدهمین آیین انتخاب و اعطای عنوان آرشیو برتر  روز گذشته ( دوشنبه 2 آبان)  با حضور حسین مهدیان مدیرکل آرشیو صداوسیما در شبکه مستند به مدیر آرشیو این شبکه اهدا شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز