خبرگزاری کار ایران

جبلی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

خرابکاری در پخش خبر سیما در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۰۷۱

رئیس صداوسیما تاکید کرد: خرابکاری در پخش خبر سیما با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز با دعوت از پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما و معاونانش برگزار شد. در این جلسه جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: براساس این گزارش، صداوسیما تلاش کرده تا حد ممکن در مورد موضوع مرحومه مهسا امینی شفاف‌سازی کند،  همچنین درباره تلاش جریان‌های معاند ضد انقلاب برای سوء‌استفاده و ایجاد فضای اغتشاش و بی‌ثبات در کشور، اقداماتی را صورت داده است.

عمویی یادآور شد: معاون سیاسی سازمان صداوسیما نیز گزارشی درباره برنامه‌های سازمان در حوزه خبری و سیاسی ارائه و تأکید کرد که صداوسیما تلاش می‌کند که افکار مختلف جامعه را پوشش دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد:‌ نمایندگان هم درباره عملکرد صداوسیما نکاتی را بیان کردند. همچنین سوالاتی درخصوص خرابکاری اخیر در حوزه خبر سازمان مطرح کردند و جبلی گفت که این موضوع با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز