خبرگزاری کار ایران

فراخوان پویش «لشکر حسین(ع)» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۸۸۴

پویش عکس «لشکر حسین(ع)» با محوریت پیاده روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پویش عکس «لشکر حسین(ع)» با محوریت پیاده روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی برگزار می‌شود.

علی جورابچی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل با بیان اینکه پیاده‌روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی در شهر تهران امسال نیز به تاسی از پیاده‌روی میلیون‌ها عاشق ابا عبدالله‌الحسین (ع) در عراق با عنوان «لشکر حسین(ع)» از ساعت ۷ صبح روز اربعین حسینی از میدان آیینی «امام حسین(ع)» آغاز و به سمت «حرم عبدالعظیم حسنی(ع)» تا اذان مغرب ادامه دارد، گفت: نشان دادن علاقه قلبی به امام حسین (ع) و شوق همراهی با ایشان و اهل بیت (ع)، ایجاد حس همراهی با پیاده‌روی عراق، حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم و پذیرایی موکب‌داران در طول مسیر از جمله محورهای مورد نظر این پویش است.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پویش عکس لشکر حسین (ع) ویژه عزاداران و جاماندگان اربعین حسینی تهران را برگزار می‌کند. شرکت در این پویش برای تمامی عزاداران مراسم اربعین حسینی تهران آزاد است.

جورابچی با بیان اینکه هر شرکت کننده حداکثر 8 عکس می‌تواند ارسال کند، گفت: عکس‌ها باید صرفا در مسیر عزاداری و راهپیمایی ثبت شده باشد و عکس‌ها می‌توانند با دوربین حرفه‌ای یا با موبایل ثبت شده باشند و عکس سلفی پذیرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه عکس‌ها باید به صورت فایل ارسال شود، گفت: حق استفاده از آثار توسط سارمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با ذکر نام عکاس محفوظ است و در پیام ارسالی ذکر نام، نام خانوادگی و شماره موبایل الزامی است که مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری خواهد بود و افراد می‌توانند از طریق واتس آپ به شماره 02196651837 عکس‌ها را ارسال و یاآثار خود را با هشتگ #لشکر_حسین در صفحه اینستاگرام منتشر کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مورد جوایز نیز با بیان اینکه هشت عکس برگزیده انتخاب و به هر نفر 10 میلیون ریال پرداخت خواهد شد، گفت: علاقه ‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام Farhangsara مراجعه کنند و یا با شماره 1837 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز