خبرگزاری کار ایران

پویش راوی اربعین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۹۹۹

پویش راویان اربعین با مشارکت فعالان رسانه‌ای سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، دبیرخانه مرکزی دومین سوگواره ملت امام حسین علیه السلام به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر اقدام به برگزاری پویش راویان اربعین با مشارکت فعالان رسانه‌ای سراسر کشور می‌کند. 

 خبرنگاران، تصویربرداران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای و کنشگران فضای مجازی که در ایام اربعین زائر اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هستند، می‌توانند با شرکت در این پویش، راوی این رستاخیز عظیم باشند. 

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند روایت خود از اربعین امسال یا سال‌های گذشته را به نشانی soogvareh. com/ravi_arbaeen ارسال کنند. 

همچنین دبیرخانه مرکزی دومین سوگواره ملت امام حسین علیه السلام با همراهی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه کارگاه‌های فرهنگی و هنری دیجیتال را برای ارتقاء دانش، آگاهی و مهارت‌های علاقمندان در صفحه ویژه سوگواره برگزار می‌کند که علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی https://www.instagram.com/soogvareh_com مراجعه کنند. 

بنا بر این گزارش دومین سوگواره ملت امام حسین علیه‌السلام پویش تولید محتوای فضای مجازی و کنشگران عاشورایی در بخش‌های متون ادبی، رسانه‌های تصویری، صوت و رادیو، کنشگری عاشورایی، گرافیک و رسانه‌های خبری برگزار می‌شود. 

علاقمندان به شرکت در این سوگواره که اوایل اسفندماه امسال و مصادف با سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار می‌شود می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://soogvareh.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز