خبرگزاری کار ایران

رمان «قهرمانان مرزی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۷۳۳

رمان «قهرمانان مرزی» در ۲۴ فصل توسط نشر چترنگ منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمان «قهرمانان مرزی» اثر دیو اگرز ترجمه میلاد شالیکاریان از نشر چترنگ در ۲۴ فصل و در قالب ۳۳۷ صفحه تنظیم شده که کوتاه‌ترین فصل آن نیز همان فصل ۲۴ است که می‌گوید «ولی باز فردایی هست.» این کتاب با قیمت ۱۲۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان است. 

در بخشی از کتاب آمده است: 

جوسی که دندانپزشک است، بر اثر شکایت یکی از مشتریانش مطب خود را از دست می‌دهد. پدر فرزندانش پیش‌تر آن‌ها را ترک کرده و حال دیگر چیزی وجود ندارد تا او را به اوهایو، محل زندگی‌اش، متصل کند. جوسی بچه‌ها را برمی‌دارد و به آلاسکا می‌رود. کاروانی اجاره می‌کند و از شکست‌هایش و از زندگی مدرن و روزمرۀ غربی به دل طبیعت و تجربه‌های تازه پناه می‌برد. این تجربه‌ها هم برای بچه‌ها و هم برای جوسی نگاه تازه‌ای به زندگی را به ارمغان می‌آورد. 

سفر آن‌ها خودِ زندگی است؛ مسیری از دشواری‌ها و پاداش‌ها. 

«جوسی گفت: «برین روی چمن ها.» حالا می‌دانست آن چیست. شیر گاز باز بود. هر چهار شیر گاز به طور کامل به سمت راست چرخیده بودند. یک لحظه به ذهنش رسید که باید بپرد بیرون، که حتی اگر به اجاق دست بزند، کل ماشین می‌رود هوا. ولی به طور غیرقابل توضیحی دلش می‌خواست شاتو، خانه جدیدشان، را حفظ کند. دستش را دراز کرد و هر چهار تا شیر را به سختی به چپ چرخاند و بعد از در بیرون پرید. پائول و آنا را که روی چمن‌ها ایستاده بودند، دنبال خودش کشید، پائول پشت آنا، دست‌هایش روی شانه‌های او. تا اینکه نفس نفس زنان پنجاه متر دور شدند. شاتو همچنان سر جایش بود، منفجر نشده.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز