خبرگزاری کار ایران

روایت روحی که در پوست‌های مختلف می‌رود در «لمس»

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۷۴

کتاب «لمس» روایتگر ارواح سرگردانی است که از قالبی به قالب دیگر و از پوستی به پوست دیگر منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «لمس» اثر کلر نورس با ترجمه سعید سیمرغ توسط نشر چترنگ با قیمت ۱۶۰ هزار تومان منتشر و روانه بازار شده است.

کتاب «لمس» در قالب ۸۸ فصل و۵۲۳ صفحه ماجرای مرموز شبحی را به نام گپلر روایت می‌کند که همیشه در جست‌وجوی پوست‌های مختلف برای لمس و ورود به بدن آن‌هاست. کپلر تنها با تصاحب کالبد افراد می‌تواند وجود داشته باشد، با این کار کنترل یک میزبان را به دست می‌گیرد و هیچ خاطره‌ای از زمان تسخیر خود باقی نمی‌گذارد.

با وجود آنکه ممکن است خواننده کپلر را روحی بیابد که ماندگار و فانی است و سال‌ها از عمر او می‌گذرد اما در ادامه داستان متوجه می‌شود که کپلر تنها نیست، ارواح زیادی در سرتاسر جهان پراکنده شده‌اند و از قضا اینبار کپلر است که متوجه می‌شود قاتلی مرموز و مزدور به دنبال اوست و از پیچ‌وخم شبح‌بودن مطلع است و راه‌های رسیدن به او را خوب می‌داند.

«لمس» داستان شبحی است که می‌خواهد بداند چرا در تعقیب اویند و چه کسی پشت پرده قتل «پوست» محبوب او، ژوزفین سبولاست.

کلر نورث در این رمان سرشار از تنانگی، جست‌وجوی مدام، عشق و میل‌ورزی که مرزهای بدن‌ها و ارواح را درمی‎نوردد، داستان اشباح سرگردان و بدن‌های سرگردان‌تری را روایت می‌کند که گویی تمام هستی‌‎شان همین لمس‌شدن هرروز و شب دیگری‌ست.

در بخشی از کتاب آمده است:

بدن‌ها.

هیچ کس نمی‌تواند در ساعت‌های شلوغی و ازدحام جمعیت رد شبحی را بگیرد. قطار شلوغ، ایستگاه پر از جمعیت؛ شانه به شانه، پوست به پوست می‌ساید، نفس در نفس می‌پیچد، ما عرق زیر بغل مردی قد بلند را استنشاق می‌کنیم و پای پیرزنی را زیر چکمه‌مان له می‌کنیم.

من…

هرکه هستم…

سوار متروی پاریس از اینجا به آنجا می‌روم و روی جریان خون در بدن غریبه‌ها موج سواری می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز