خبرگزاری کار ایران

برگزاری بزرگداشت هزار و پنجاهمین زادروز «ابوریحان بیرونی»

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۴۰

​بنیاد ایران‌شناسی با توجه به اینکه زندگی تاریخی-تمدنی مفاخر برجسته ایرانی و مطالعه درزمینه دانش، سیره و سبک زندگی آن‌ها را از رسالت‌های مهم خود می‌داند، همچنین سال تولد «ابوریحان بیرونی» در فهرست جهانی نکوداشت‌های ۲۰۲۳–۲۰۲۲ م یونسکو به‌طور مشترک برای ایران، ازبکستان و تاجیکستان به ثبت رسیده است. رویداد بزرگداشت هزار و پنجاهمین سال تولد «ابوریحان بیرونی»، را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران‌شناسی، رویداد بزرگداشت هزار و پنجاهمین سال تولد «ابوریحان بیرونی»، با مشارکت و همکاری دانشگاه شهید بهشتی، وزارت امور خارجه، بنیاد حکمت اسلامی صدرا، کمیسیون ملی یونسکو - ایران، فرهنگستان علوم، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، فرهنگستان علوم پزشکی و انجمن‌های مرتبط با مشاهیر و مفاخر کشور و حضور و همراهی سفارت تاجیکستان و سفارت ازبکستان و سخنرانی نمایندگان این نهادهای علمی و فرهنگی، روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار محتشم به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. 

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا با مشارکت در این رویداد فرهنگی بر غنای علمی و معنوی آن بیفزایند. 

همچنین رویداد بزرگداشت هزار و پنجاهمین سال تولد «ابوریحان بیرونی»، از طریق لینک اسکایپ https://join.skype.com/omDfqvkgjfDg پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز