خبرگزاری کار ایران

چهارمین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۹۴

چهارمین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، یکی از رهیافت‌های اصلی پژوهشگران حوزه علوم‌انسانی پیرامون فرهنگ و تمدن ایرانی، مسأله مطالعات ایران‌شناسی است. در پرتو اهمیت چنین نگاه و روشی به مطالعات ایران‌شناسانه، بنیاد ایران‌شناسی با همکاری شعبه استانی کهگیلویه و بویراحمد در راستای «سلسله همایش‌های ایران‌شناسی استان‌ها؛ شناسایی استان‌های ایران»، چهارمین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها را با عنوان «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد» ۶شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

این همایش پیرامون استان کهگیلویه و بویراحمد و با تکیه بر محورهای موضوعی همچون: «باستان‌شناسی و تاریخ»، «جغرافیای استان‌ها» و «فرهنگ و هنر» تدارک دیده شده است.

هدف از برگزاری این همایش در گامِ نخست، طرحِ فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی در زمینه نقد مطالعات و تحقیقات پیرامونِ تمدن و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد؛ و دیگر، شناسایی و معرفی جدیدترین یافته‌های پژوهشی در زمینه تمدن و فرهنگ این استان است.

استادان، دانشجویان، پژوهشگران، محققان کشوری و استانی و… تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ فرصت دارند تا اصل مقالات را به وب سایت همایش به آدرس conference@iranology. irارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز