خبرگزاری کار ایران

بنیاد ایرانشناسی وبینار «بررسی جایگاه ایرانشناسی در بنگلادش» را برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۴۳۴

بنیاد ایرانشناسی وبینار «بررسی جایگاه ایرانشناسی در بنگلادش»، را با همکاری بنیاد سعدی و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور بنگلادش، ۲۰ بهمن‌، برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، بنیاد ایرانشناسی در تداوم سلسله گفتگوهای ایرانشناسی و به‌منظور معرفی شایسته ایران به جهانیان و ایجاد ارتباط بیشتر با جامعه ایرانشناسان، وبینار «بررسی جایگاه ایرانشناسی در بنگلادش»، را با همکاری بنیاد سعدی و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور بنگلادش، ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، برگزار می‌کند.

این گفتگوی علمی با مشارکت دانشگاه‌های معتبر بنگلادش، (دانشگاههای داکا، راجشاهی، چیتا گونگ، کولنا و انجمن زبان فارسی بنگلادش)، که هرکدام دارای گروه زبان و ادبیات فارسی هستند و سخنرانی اساتید ایرانشناس و زبان فارسی از سوی دو کشور ایران و بنگلادش، روز دوشنبه ۲۰بهمن ماه ۱۳۹۹- (۸ فوریه ۲۰۲۱)، از ساعت ۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

این وبینار با هدف بررسی دیرینه مطالعات ایرانشناسی در کشور بنگلادش،‌ موقعیت نهادهای ایرانشناسی و وضعیت جامعه علمی ایرانشناسان به چشم‌اندازهای آینده خواهد پرداخت.

دراین گفتگوی زنده علمی اندیشمندان و پژوهشگران حوزة ایرانشناسی همچون دکتر حکمت‌ا... ملاصالحی، استاد باستان‌شناسی و تاریخ دانشگاه تهران، خانم دکتر زهره زرشناس، مدیر گروه‌های آموزشی بنیاد ایرانشناسی و مدیران حوزه روابط بین‌الملل و همکاری‌های علمی دانشگاهی از جمهوری اسلامی ایران و متقابلا برخی از چهره‌های شامخ ایرانشناس و اساتید زبان و ادب فارسی از دانشگاه‌های کشور بنگلادش سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در وبینار «بررسی جایگاه ایرانشناسی در بنگلادش»، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه وبینار به شماره تلفن: ۸۸۶۰۸۸۰۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز