خبرگزاری کار ایران

«ما که خواهریم» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۷۸

کتاب «ما که خواهریم» ماجرای سه خواهری است که زندگی و سرنوشتی متفاوت دارند و در نهایت در کنار هم آرام می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «ما که خواهریم» اثر آنه گست هویزن با ترجمه مهشید میرمعزی به همت نشر نو در ۳۹۱ صفحه و با قیمت ۱۴۵ هزار تومان روانه بازار شد. 

ماجرای این رمان از آن قرار است که گرترود صدساله می‌شود. کتی او و خواهر دیگرشان پائولا را به جشنی بزرگ دعوت می‌کند. 

درواقع، آنه گست‌هویزن در «ما که خواهریم» آینده و گذشته را درهم می‌تند و آتش داستان‌هایی را شعله‌ور می‌کند که دامنه‌شان تمام قرن بیستم را دربرمی‌گیرد. از کتی می‌گوید که شخصیت دلپذیر پشت‌پردۀ ماجراها است؛ از نامزدی سرنوشت‌ساز گرترود و جاسوسی تعریف می‌کند که او در خانه‌اش پناه داده است؛ داستان پائولا را بازگو می‌کند که شوهرش تمایلات خاصی دارد و با این حال، پائولا هرگز از دوست داشتن زندگی دست نمی‌کشد. 

در بخشی از کتاب می‌خوانید: 

می‌گفتند هاینریش هگمان مرا روی زانوهای خودش می‌گذاشته است. این در خانواده چیزی شبیه دریافت عنوان شوالیه بود. آن زمان چیز زیادی متوجه نمی‌شدم، چون سنم چند هفته بیشتر نبود. سیاستمدار نامی حدود شش ماه بعد از تولد من از دنیا رفت. در عین حال، مرگ او و تولد من باهم مطلقا ارتباطی نداشتند. 

هاینریش هگمان برای من و تمام خانواده تا امروز هم افسانه‌ای است. برای ما بچه‌ها شوهر خاله کتی بود همواره نگاره او را که در اندازه‌های طبیعی بود، در اتاق کار کتی می‌دیدیم و تعریف‌های کتی از او را می‌شنیدیم. کتی خاله مادر من است و همین رابطه خانوادگی را با پائولا و گرترود هم دارم. آن سه نفر مرکز ثقل خانواده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز