خبرگزاری کار ایران

دوماهنامه «مفاخر ماندگار» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۴۷

بیست و دومین شماره دوماهنامه مفاخر ماندگار با گفتگوی اختصاصی با ضیاء موحد (چهره ماندگار فلسفی و ادبی ایران) منتشر شد.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین شماره دوماهنامه مفاخر ماندگار به کوشش معاونت پژوهشی و انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منتشر شد. 

جلد این شماره به گفت و گوی اختصاصی با ضیاء موحد (چهره ماندگار فلسفی و ادبی ایران و مدیرگروه پیشینِ منطقِ موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) اختصاص پیدا کرده است. 

همچنین در بیست و دومین شماره این دوماهنامه دو یادداشت اختصاصی به قلم نظام الدین زاهدی (سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری تاجیکستان در تهران) با عنوان «انجمن آثار و مفاخر فرهنگی؛ کانون معرفت» و حسن سید عرب (عضو هیأت علمی دانشنامه جهان اسلام) با عنوان «نگاه جامع انجمن مفاخر به ادوار تاریخی فرهنگ ایران و اسلام» منتشر شده است. 

مهدی محقق، حسن بلخاری، غلامعلی حداد عادل، بهمن نامور مطلق، سید حسین نصر، اصغر دادبه، میرجلال الدین کزازی، توفیق سبحانی، محمود شالویی، سیدعلی اصغر میرباقری فرد، علی محمد خراسانی، قدمعلی سرامی، امیرحسین ماحوزی، علی رواقی، محمد تقی صابری، مهدی محبتی، سید نجمی حسن زیدی، غالیه قنبربکوا، عابد شکورزاده، آرتیق قادراف، شریف مراد اسرافیل نیا، میرزا ملا احمد، گلرخسار صفی و کاوه خورابه چهره‌هایی هستند که آثار و گفتارهای آن‌ها در این شماره از این دوماهنامه به چاپ رسیده است. 

«مفاخر ماندگار» به مدیرمسئولی حسن بلخاری (رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی) و سردبیری کاوه خورابه (معاون پژوهشی انجمن) در شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۰هزارتومان منتشر می‌شود. 

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه این نشریه به فروشگاه کتاب انجمن واقع در خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، مجتمع پارسا، طبقه همکف، واحد ۱۰ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز