خبرگزاری کار ایران

«دختری با لباس ارغوانی» در مرحله صداگذاری/ تلاشی برای به تصویر کشیدن عشق

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۹۶

فیلم جدید خداداد جلالی با عنوان «دختری با لباس ارغوانی» وارد مرحله صدا گذاری شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، خداداد جلالی کارگردان گفت: فیلم «دختری با لباس ارغوانی» اولین تجربه از ریتم هیچ از نظریه اینک ابدی وارد مرحله صدا گذاری شده است که قرار است علیرضا علویان صداگذاری این پروژه را انجام دهد.

این کارگردان در ادامه بیان کرد: حدود یک سال روی فیلمنامه این فیلم کار کردم و برایم مهم این بود که بتوانم مانند دو فیلم قبلی عشق را به زیبایی به تصویر بکشم. در نهایت فیلمبرداری آن اوایل بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و در فروردین ماه ۱۴۰۱ کار آن به اتمام رسید.

وی افزود: در این فیلم قهرمان، ضد قهرمان، زمان، مکان، هدف و... وجود ندارد اما درام در حال رخ دادن است.

این هنرمند تاکید کرد: «دختری با لباس ارغوانی» سومین فیلم از سه‌گانه‌ای سینمایی با مضمون عاشقانه است که «بچه‌ای با جوراب قرمز» و «زنی با ارابه چوبی» دو فیلم دیگر این عاشقانه به ترتیب روایتگر عشق مادر به فرزند و عشق یک زوج جوان بود و حالا در قسمت سوم تعریف دیگری از مفهوم عشق روایت شده است. در این فیلم سینمایی بخش عمده فیلم در یک اتوبوس در حال حرکت فیلمبرداری شده است.

این کارگردان در پایان درباره بازیگران این فیلم گفت: علیرضا استادی، سامان صفاری، سمانه نصری، رضا یزدانی، قربان نجفی، فریبا متخصص، علیرضا جلالی تبار، نیکی مظفری، شهین تسلیمی، حوریه مقدم، اشکان تهرانی، فائزه کرمی، فرناز فضلی، محسن قلعه ای، مانی جلالی، لیلا بیابانی، و ماهرخ رضا پور بازیگران فیلم «دختری با لباس ارغوانی» هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: خداداد جلالی، تهیه کننده: محمد نشاط، مجریان طرح: هزاره هنر هفتم و مهدی صدیقیان، جانشین مجری طرح: دکتر جلیل رضا پور، مدیر تولید: ناصر مقدس، مدیر پروژه: مهران قدکچیان، جانشین تولید: مهدی سلیمی، مدیران مالی: مژده افشار و محسن قلعه ای، مدیر صدابرداری: عباس رستگار پور، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریز ی: جعفر نامنی، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، تدوین: حمید نجفی راد طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان طراح جلوه های ویژه کامپیوتری: حسن پیله ور، طراح نور:  حسن رحیمی، طراح صحنه و لباس فاز اول: اسماعیل مقصودی، فاز دوم: خداداد جلالی، موسیقی متن: داریوش تقی پور، طراح حرکات موزون: زهرا شعبان نژاد، مشاور طراحی لباس فاز دوم: مصیب قنبری، مدیر تدارکات: مهدی شاه مرادی، دستیار دوم کارگردان و برنامه ریز: سمیه سنقری، منشی صحنه: معصومه موسوی، پشتیبانی فنی: استودیو پیروز گستر، مدیر صحنه و ساخت دکور: شاهین کمیلی، دستیار تولید: نسیم علوی، دستیاران کارگردان: خاطره معدنچی و مهدی رمضان زاده، عکاس صحنه: محمد راه دار و سهیلا حعفری، مدیر رسانه ای پروژه: امین داداشی، حسابدار: مریم ابراهیم زاده، مدیر روابط عمومی: غزاله سعادتی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز