خبرگزاری کار ایران

«رخ مادر» به ایستگاه پایانی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۳۸۵

قسمت آخر مجموعه مستند «رخ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی امشب نوزدهم مردادماه ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مجموعه مستند «رخ مادر» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی که به زندگی مادران شهدا می‌پردازد، به ایستگاه پایانی رسید.

قسمت آخر این مجموعه مستند که از هشتم مردادماه در روزهای زوج روی آنتن شبکه یک سیما رفت، امروز نوزدهم مردادماه ساعت ۱۸:۴۵ پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲:۳۰ روز بعد خواهد بود.

«همرفیق» عنوان آخرین قسمت «رخ مادر» است که محمدامین قراق کارگردانی آن را برعهده داشته است. در این قسمت مخاطب می‌تواند بیننده سرگذشت زندگانی طاهره قراگوزلو مادر شهید حسین رحیم‌خانی و ام‌البنین تاریوردیلو مادر شهید قاسم قراگوزلو که در روستای رودک از توابع شهرستان بویین زهرا در استان قزوین زندگی می‌کنند، باشد.

این دو مادر شهید با هم رفاقت دیرینه داشتند که به همین واسطه پسران آن‌ها نیز از کودکی با هم در ارتباط بودند و در نهایت به فاصله کوتاهی از هم در یک عملیات به شهادت می‌‎رسند

«رخ مادر» در قسمت‌های پیشین به روایتی از زندگی مادران شهیدان سیدرضا میرفاضلی، رضا عزیزی، برادران برزگر، مسعود آذربهرام و برادران جنیدی پرداخت.

محمدامین قزاق، علی ترابی، سیدمحمدحسین ضرابی و محمد مجیدپور چهار کارگردانی هستند که ساخت این مجموعه مستند ۶ قسمتی را برعهده داشتند. تولید این مجموعه مستند پنج ماه زمان برده و در چهار نقطه ایران از جمله استان‌های مازندران، تهران، کرمان و قزوین فیلمبرداری شده است.

سایر عوامل «رخ مادر» عبارتند از نویسنده: امیرحسین اکاتی، مشاور پروژه: مرتضی غفوری، مدیر فیلمبرداری: امیرعلی نصیری، تدوین: محمدرضا نبید، صدابردار: ماکان غیوری، طراحی و ترکیب صدا: سعید بابایی، مدیر تولید: نوید حسابی، جلوه‌های بصری: ابوالفضل سیروس‌نژاد و طراحی و نشان پوستر: محمد اسفندیاری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز