خبرگزاری کار ایران

فراخوان شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۶۲

شانزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان در چهار بخش اصلی (موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران، موسیقی کلاسیک و آهنگسازی) و یک بخش ویژه (شناخت و حفظ کل ردیف) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری حمیدرضا اردلان و مشارکت استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 

این جشنواره طی دو مرحله برگزار خواهد شد: در مرحلۀ اول باید رپرتوارِ مشخص‌شده برای هر بخش به صورت تصویری ضبط و در موعد مقرر، همراه با مدارکِ مندرج در فراخوان، به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شود. 

پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، توسط هیئت‌های داوران، از منتخبین برای شرکت در مرحلۀ نهایی و اجرای صحنه‌ای در جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد. 

این جشنواره در قالب سه رده سنی «الف» (۱۵ تا ۱۸ سال)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال) برگزار می‌شود. 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به متن کامل فراخوان (فایل پی‌دی‌اف) در سایت انجمن موسیقی ایران به آدرس www. nay. ir و سایت جشنواره ملی موسیقی جوان به آدرس www. nfym. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز