خبرگزاری کار ایران

«بالان» با حضور جمعی از صداپیشگان و گویندگان روی آنتن شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۴۵

جمعی از صداپیشگان و گویندگان رادیو و تلویزیون در برنامه این هفته «بالان» که چهارشنبه ۵ مرداد حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، منوچهر زنده‌دل، شوکت حجت و اردشیر منظم در این برنامه از رسیدن به امید در پسِ مواجهه با روزهای سخت کاری و زندگی‌شان خواهند گفت.

برنامه «بالان» سعی دارد تا تقابل امید در برابر ناامیدی را بررسی کند. در هر قسمت از این برنامه مهمانانی خاطرات خود در برهه‌ای از زمان که با ناامیدی مواجه شده‌اند را بازگو می‌کنند. در هر برنامه یک هنرمند یا مجری میزبانی آن را بر عهده دارد که میزبانی این قسمت از «بالان» با منوچهر زنده‌دل است.

منوچهر زنده‌دل دوبلور، گوینده رادیو و تلویزیون، بازیگر و داور برنامه جادوی صدا بازی در سریال‌های آنام، معمای شاه، عمارت فرنگی، شهرزاد، وارش و… را در کنار مدیریت دوبلاژ و گویندگی نقش‌های سینمایی بسیاری در کارنامه دارد.

شوکت حجت دوبلور، صداپیشه و مدیر دوبلاژ سرشناس ایرانی است که صدای او در بسیاری از نقش‌های سریال‌ها و انیمیشن‌ها به یاد ماندنی است و اردشیر منظم نیز صداپیشگی فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های کارتونی زیادی را در کارنامه هنری خود دارد. او علاوه بر این بازیگری و اجرا در رادیو و تلویزیون را نیز در پیشینه هنری و حرفه‌ای خود دارد.

برنامه «بالان» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه و کارگردانی علی اصغر صائبی است که چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز