خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت روز دختر در برنامه «دست کی بالا»

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۴۱۶

گروه کودک و نوجوان شبکه دو به همراهی جمعی از دختران ایرانی روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را جشن می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «دست کی بالا» چهارشنبه یازدهم خرداد ساعت ۱۰:۴۵ به برپایی جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر می‌پردازد. در این ویژه برنامه با اجرای ترانه‌هایی با موضوع خانواده و همت دختر ایرانی و گروه سرود نسل سلیمانی این روز مبارک پاس داشته می‌شود. در بخشی از برنامه گیتی خامنه با روایت قصه‌ای نقش مهم و بزرگ دختر را از زبان دختر دانای کشاورز نقل می‌کند. 

همچنین در بخش‌های نمایشی نیز نحوه ترکیب رنگ‌ها برای ساخت رنگ‌های شاد برای برپایی جشن‌ها و ساخت اشیا زیبا آموزش داده خواهد شد. 

دختران نسل سلیمانی نیز به اجرای ترانه‌ای زیبا در وصف همت والای دختران ایرانی در عرصه‌های شجاعت، کار آفرینی، ورزش، الگو برداری از ائمه معصومین (ع) در زندگی و… می‌پردازند. 

اجرای برنامه را محمد رضا بهروز برعهده دارد و علاوه بر قصه‌گویی گیتی خامنه، توتک و زاغک دو شخصیت عروسکی برنامه نیز در کنار دست بالاخان شخصیت طناز، داستان‌های زندگی کودکان را در قالب نمایش به تصویر می‌کشند. 

این برنامه به تهیه‌کنندگی سید محسن مناجاتی و کارگردانی زهرا حق‌جویی در ساختاری ترکیبی نمایشی روزهای زوج ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز