خبرگزاری کار ایران

«بالان» با هدف ایجاد انگیزه و امید به شبکه دو می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۰۲۷

«بالان» از تولیدات جدید گروه خانواده شبکه دو از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه «بالان» با هدف ایجاد انگیزه و امید و پرداختن به موضوعات مختلفی همچون داشتن امید و انگیزه درخصوص «خواستن و برخواستن» موضوعاتی همچون سرطان، لکنت، معلولیت، سالمندان، ورزش، تئاتر و… روانه آنتن خواهد شد. در این برنامه سعی میشود تا تقابل امید در برابر ناامیدی بررسی شود و بر اساس موضوعات مشروحه، از مهمانانی دعوت شود تا از خاطرات خود در زمینه تقابل امید و ناامیدی که در برهه‌ای از زمان با آن مواجه شده بودند، مطالبی را عنوان کنند. 

نخستین قسمت این برنامه، میزبان مرجانه گلچین (بازیگر)، ناهید کلوشانی (کارآفرین) و زهرا اعتضاد السلطنه (هنرمند نقاش) خواهد بود که پیرامون امید و نقش امید در زندگی و موفقیتهایی که کسب کرده‌اند با هم به گفتگو می‌نشینند. 

برنامه «بالان» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه و کارگردانی علی اصغر ساعدی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده که قسمت نخست آن، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۲۳:۴۰ روانه آنتن این شبکه می‌شود. از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مهدی رستگار رامشه (مجری طرح)، نسرین پیران (کارگردان آیتمها) و منوچهر زنده دل (گوینده) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز