خبرگزاری کار ایران

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۴۸۷

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت مدیره بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با حضور سید محمد هاشمی (معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت مدیره بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار شد.

سید محمد هاشمی در ابتدای سخنان خود گفت: بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) به جهت تمسک نورانی و ادای دین به ساحت مقدس امام رضا (ع) از مبارک‌ترین مولود‌های ساختاری و تشکیلاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سید محمد هاشمی با تاکید بر لزوم تعامل مستمر بنیاد با مجموعه آستان قدس رضوی افزود: بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) حتما بدون همکاری همه جانبه و همدلانه با آستان قدس رضوی توفیقی نخواهد داشت.

معاون حقوقی وزیر ارشاد در ادامه با تشکر از محمودرضا برازش، مدیرعامل سابق بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و تقدیر از فعالیت‌های رو به جلوی ایشان، مرتضی سعیدی زاده را به عنوان مدیرعامل جدید این بنیاد بین المللی معارفه کرد و افزود: جناب آقای سعیدی زاده که برآمده از جریان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، شخصیتی چند وجهی دارد که در حوزه‌های مختلف اندیشه ای، فرهنگی، هنری و اجتماعی دارای کارنامه مشخص، قوی و سربلند است.

هاشمی در ادامه با اشاره به یکی از مولفه‌های دولت اسلامی اذعان داشت: یکی از برکات و ویژگی‌های دولت اسلامی آن است که افراد از اخذ مسئولیت امتناع می‌ورزند ولی در صورت پذیرش آن اخذ به قوه می‌کنند که جناب آقای سعیدی زاده هم در اخذ مسئولیت دقیقا همین گونه رفتار کردند.

رئیس هیأت مدیره بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در ادامه سخنان خود با تاکید بر توقعاتی که از این بنیاد می‌رود گفت: در این دوره توقع می‌رود مدیرعامل جدید علاوه بر ایجاد تحول در حوزه‌های داخلی، توجه ویژه‌ای به بعد بین المللی این مجموعه و ظرفیت‌های فراوان آن که از برکت وجود ثامن الائمه (ع) نشأت می‌گیرد، داشته باشد.

معاون وزیر ارشاد با اشاره به توجه جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه وزارت ارشاد به بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) اشاره داشت: اراده همه جانبه مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم این است که در دوره جدید گام بلندی در بنیاد برداشته شده و همه ظرفیت‌های موجود در خدمت آن امام همام به کار گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز