خبرگزاری کار ایران

مخاطبان جشنواره شهر به دیدن «هناس» و «ایمو» نشستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۷۳۱

دومین روز از جشنواره فیلم شهر از ساعت ۱۴ با اکران فیلم‌های مستند و کوتاه کار خود را آغاز کرد و همان ساعت‌های آغازین و استقبال از فیلم‌های مستند و کوتاه بیانگر این موضوع بود که زمان اکران فیلم‌های بلند سینمایی راه یافته در این جشنواره شاهد صف‌های تماشاگران باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، اکران فیلم‌های بلند سینمایی در این جشنواره از ساعت ۱۹ با فیلم «هناس» ساخته حسین دارابی کار خود را آغاز کرد و با اکران فیلم «ایمو» در ساعت ۲۳ به کار خود پایان داد در این بین اهالی رسانه با تهیه خبر و گزارش از فیلمسازان و مدیران سینمایی اخبار خانه جشنواره را به گوش سینما دوستان رساندند.

«هناس» درباره التهاب یک جامعه حرف می‌زند

«حسین دارابی» کارگردان فیلم «هناس» در حاشیه اکران این فیلم در جشنواره فیلم شهر عنوان کرد: فیلم «هناس» روایت یک ترور است که در نگاه بالاتر به یک اتفاقی اشاره دارد که امنیت ملی مردم یک جامعه را تحت‌الشعا قرار داده است، این فیلم را بسیار دوست دارم و زمانی که اعلام شد در جشنواره فیلم شهر حضور دارد، خوشحال شدم.

«شب طلایی» خانواده را وسیله بیان حرف‌هایش قرار داد

«مسعود کرامتی» بازیگر فیلم «شب طلایی» گفت: سکانس به سکانس این فیلم فارغ از تمام تکنیک‌های سینمایی، پر از حرف است.

هاشم مرادی کارگردان فیلم «ایمو» نیز گفت: این فیلم شامل داستانک‌هایی است که یک نخ تسبیح آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد. شخصی در یک کافه داستانک‌هایی را مشاهده می‌کند و فیلم بر این اساس ساخته شده است.

هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر به دبیری مجید اکبرشاهی از ۲۷ تا ۳۱ تیرماه در پردیس ملت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز