خبرگزاری کار ایران

تسلیت رییس صداوسیما برای درگذشت ۲ بازیگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۳۰۱

رئیس سازمان صداوسیما در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت اسماعیل شنگله و روح‌الله مفیدی – هنرمندان پیشکسوت کشورمان – را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام پیمان جبلی برای اسماعیل شنگله بدین شرح است:

«باسمه تعالی

درگذشت استاد و هنرمند پیشکسوت کشورمان جناب آقای اسماعیل شنگله موجب تأثر شد. وی سالیان سال به هنر نمایش سرزمینمان وفادار ماند و با شناسایی استعدادها و تربیت جوانان مستعد و نیز با قلم زدن در حیطه ترجمه، به عرصه فرهنگ ایران خدمت صادقانه کرد.

استاد شنگله اگر چه بازیگری توانا بود و در آثار مختلف نمایشی نیز خوش درخشید اما تکاپوی جدی و علمی را به عنوان یک ضرورت ترجیح داد.

درگذشت این هنرمند گرانمایه را به خانواده گرامی‌اش و نیز خانواده بزرگ فرهنگ و خاصه اهالی محترم عرصه نمایش تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن درگذشته رحمت و غفران مسئلت دارم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما»

اسماعیل شنگله، بازیگر پیشکسوت کشورمان بر اثر ابتلاء به کرونا در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت یکی از هنرمندان بازیگر و چهره‌پرداز را به خانواده و جامعه هنری کشور تسلیت گفت.

متن پیام پیمان جبلی به مناسبت درگذشت روح الله مفیدی، هم چنین است:

«باسمه تعالی

خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت جناب آقای روح الله مفیدی موجب تأثر شد. ایشان در عرصه بازیگری، چهره‌پردازی، نقاشی و… توانا و نام آشنا بود. همواره تلاش کرد که کار خود را با جدیت در عرصه هنر، به انجام برساند. وی، کار هنری را با عزمی ستودنی ادامه داد و از تخصص و تجربیات خود نسل جدید هنرمندان را برخوردار کرد. درگذشت این هنرمند ارجمند را به خانواده معزز و جامعه هنری کشورمان تسلیت می‌گویم و برای شان، رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما»

روح الله مفیدی نصرآبادی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون هم در سن ۹۳ سالگی بر اثر بیماری درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز