خبرگزاری کار ایران

نشست مطالعات باستان‌شناسی طرح‌های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۸۶۹

مطالعات باستان‌شناسی طرح‌های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و چشم‌انداز آینده آن با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در قالب نشست علمی بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، نشست مطالعات باستان‌شناسی طرح‌های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، نخستین نشست علمی از مجموعه نشست‌های تخصصی مطالعات باستان‌شناسی پروژه‌های سدسازی است، ۲۲تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰تا۱۱:۳۰ در محل برج شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار می‌شود. 

در این نشست فرزاد مافی (مشاور باستان‌شناسی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران) با ارائه تجارب موفق مطالعات باستان‌شناسی به معرفی طرح‌های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران وطرح الگویی برای مطالعات تاریخی-فرهنگی پروژهای مدیریت منابع آب می‌پردازد. 

همچنین محمدحسین عزیزی خرانقی (مدیر واحد طرح‌های عمرانی و نجات‌بخشی پژوهشکده باستان‌شناسی) گزارشی از مطالعات تاریخی –فرهنگی این پژوهشکده ارائه می‌دهد. 

در ادامه، درآمدی بر مطالعات باستان‌شناسی محدوده آبگیر سد چمشیر از آغاز تا کنون توسط شهرام زارع (باستان‌شناس وپژوهشگر آزاد) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز