خبرگزاری کار ایران

«دوچرخه» در مرحله تدوین و صداگذاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۱۰

فیلم کوتاه «دوچرخه» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت، تهیه‌کنندگی مونا جعفری سلیم به پایان فیلمبرداری، در مرحله تدوین و صداگذاری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای؛ فیلم کوتاه «دوچرخه» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت، تهیه‌کنندگی مونا جعفری سلیم در خردادماه سال جاری تولید و پس از آن در مرحله تدوین و صداگذاری جهت شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

این فیلم در ژانر اجتماعی تولید شده و روایت کننده نقش یک فرزند در مسیر زندگی خانواده و همچنین تاثیر ناخودآگاه هر انسان بر روی دیگری است.

مریم جزینی، پیام صادق اوغلی، بهمن معززی و هانا رحمانی بازیگران این اثر هنری می‌باشند.

از دیگر عوامل فیلم کوتاه «دوچرخه» می‌توان به مجری طرح: ملیکا متولی‌پور؛ مشاور کارگردان: محمد کرمی؛ مدیر تصویربرداری و تدوین: سیدرضا امیری نائینی؛ مدیر تولید: خشایار ترکمانی؛ طراح گریم: فرزانه جدید؛ طراح لباس: مونا جعفری سلیم؛ دستیار کارگردان: زهرا جوانمرد؛ منشی صحنه: کمیل جمالی گشتی؛ جانشین تولید و مدیر تدارکات: محمدحسین الفت؛ مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصالح سیادت؛ عکاس: آیناز حسینی؛ طراح پوستر: محمد جواد یعقوبی؛ پشتیبانی فنی: مصطفی مصائبی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز