خبرگزاری کار ایران

کار کردن با هیجان در روان‌درمانی‌های پویشی، شناختی رفتاری و هیجان‌مدار

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۵۰۵

کتاب "کار کردن با هیجان (در روان‌درمانی‌های پویشی، شناختی رفتاری و هیجان‌مدار)" منتشر شد.

به گزارش ایلنا، انتشارات ارجمند کتاب "کار کردن با هیجان (در روان‌درمانی‌های پویشی، شناختی رفتاری و هیجان‌مدار)" نوشتۀ  لزلی گرینبرگ، نورکا ملبرگ، مایکل تامپکینز با ترجمۀ الهام اروجنی را روانۀ بازار کتاب کرد.

نویسندگان این کتاب نقش هیجان را در ایجاد و حفظ مشکلات روانشناختی و نحوۀ تأثیر آن را در تغییرات روانشناختی مورد بررسی قرار می‌دهند. آنها هیجان را آنگونه که در سه مورد از رایج‌ترین رویکردهای درمانی حاضر، روان‌پویشی، شناختی‌رفتاری و هیجان‌مدار، مفهوم‌پردازی و به‌کار گرفته می‌شود، ارزیابی می‌کنند. در هر فصل تأثیر هیجان بر یادگیری و رشد کودک و رابطۀ انگیزش و هیجان مورد بحث قرار می‌گیرد و راه‌هایی را که از طریق آن هیجان می‌تواند در درمان مهار شود تا کارکردهای روانشناختی بهبود یابند و روابط بین‌فردی تقویت شوند به بحث گذاشته می‌شود. نمونه‌های بالینی، نحوۀ برانگیختگی هیجان، تشخیص و دسترسی به هیجان را از سوی درمانگر به خوانندگان نشان می‌دهند؛ این در حالی است که از هیجان برای ایجاد و حفظ اتحاد درمانی مؤثر نیز استفاده می‌شود.

این کتاب در 248 صفحه با قیمت 65 هزار تومان در کتاب‌فوشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند به نشانی https://www.arjmandpub.com/ قابل دسترسی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز