خبرگزاری کار ایران

"علوم اعصاب مراقبه ذهن‌آگاهی" کتابی که می‌گوید چگونه ذهن و بدن باهم کار می‌کنند تا رفتار ما را تغییر دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۰۶

کتاب "علوم اعصاب مراقبه ذهن‌آگاهی" چگونه ذهن و بدن باهم کار می‌کنند تا رفتار ما را تغییر دهند، منتشر شد.

به گزارش ایلنا، انتشارات ارجمند کتاب "علوم اعصاب مراقبه ذهن‌آگاهی: چگونه ذهن و بدن باهم کار می‌کنند تا رفتار ما را تغییر دهند" نوشتۀ  یی ـ یوان تانگ با ترجمۀ عبدالعظیم شهرویی، مهران شهرویی و اسماء مرادپور را روانۀ بازار کتاب کرد.

این کتاب جدیدترین تحقیقات علوم اعصاب در مورد مراقبة ذهن‌آگاهی را ارائه می‌دهد و راهنمایی می‌کند که چگونه این یافته‌ها را در کار، سلامتی، تحصیلات، روابط و زندگی روزمره خود به‌کارگیریم. تانگ قصد دارد با ارائه تحقیقات پیشرفته در مورد تغییرات عصبی و شناختی مرتبط با این تمرین، چگونگی استفاده از اثرات مثبت و متعاقباً، نحوۀ انجام و پیاده‌سازی تمرین‌های ذهن‌آگاهی را توضیح دهد. پژوهش‌های علوم اعصاب ذهن‌آگاهی، نظریه و روش‌ سنت‌های متفکرانة شرقی، روان‌شناسی غربی و علوم اعصاب که براساس تکنیک‌های تصویربرداری عصبی، اقدامات فیزیولوژیکی و آزمایش‌های رفتاری هستند، را ادغام می‌کنند. علوم اعصاب ذهن‌آگاهی با توضیح مبانی آغاز می‌شود و سپس به موضوعاتی مانند تأثیر شخصیت و چگونگی شکل‌‌دهی ذهن‌آگاهی به تغییر رفتار، توجه و خودکنترلی می‌پردازد. درنهایت، این کتاب سوءتفاهم‌های رایج در مورد ذهن‌آگاهی و چالش‌های پیش رو در تحقیقات آیندة این حوزه را موردبحث قرار می‌دهد. این کتاب که به‌وسیلة یک متخصص علوم اعصاب ذهن‌آگاهی نوشته‌شده است، برای دانشمندان، محققان و متخصصان روان‌درمانی و علوم بهداشت که با ذهن‌آگاهی کار می‌کنند و همچنین کسانی که در زمینه‌های علوم اعصاب، روان‌شناسی و علوم اجتماعی مشغول به تحصیل و کار هستند، ارزشمند خواهد بود. افزون بر این، کتاب حاضر برای مطالعۀ عمومی مردم و استفاده کنندگان از تکنیک‌های مراقبۀ ذهن آگاهی نیز سودمند خواهد بود. 

این کتاب در 136 صفحه با قیمت 36 هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند به نشانی https://www.arjmandpub.com/ قابل دسترسی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز