خبرگزاری کار ایران

برگزاری رالی تهران- باتمان در پی توسعه مناسبات و همکاری‌های ایران و ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۶۱

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و معاون استاندار باتمان در ترکیه در نشستی مشترک بر توسعه مناسبات، تقویت تعامل و برگزاری برنامه‌های مشترک از جمله رالی‌های خانوادگی و فرهنگی در مسیر شهرهای ایران و باتمان در ترکیه تأکید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نشست  محمد حسین صوفی (رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی)، قادر کلیج (معاون استاندار باتمان، عبدالوهاب کوسن شهردار باتمان)، شعنول اوزتورک (فرماندار حَسن کِیف از شهرهای باتمان)، محمد احسان اصلانلی (مدیر گردشگری استان باتمان) و جمعی از مدیران کانون و باتمان ترکیه در محل دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی برگزار شد.

محمد حسین صوفی در این دیدار با اشاره به اشتراکات متعدد فرهنگی، تاریخی و اجتماعی ایران و ترکیه و قدمت تعاملات اقتصادی و گردشگری دو کشور پیشنهاداتی را در راستای توسعه همکاری های مشترک ارائه کرد.

اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در باتمان و برخی شهرهای ایران، تبادل گردشگر، برگزاری رالی های تفریحی، گردشگری و خانوادگی، برگزاری رالی های هنرمندان، ورزشکاران و ... باتمان و کشورمان، برپایی نمایشگاه های گردشگری، اجرای تورهای گردشگری خودرویی و موتوری، برگزاری هفته های فرهنگی، استفاده از ظرفیت های رادیو و تلویزیون دو کشور به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری دو کشور از مهمترین موضوعاتی بود که رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان پیشنهاد ارائه کرد.

صوفی همچنین پیشنهاد داد کمیته ای مشترک میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و استانداری باتمان برای سرعت بخشیدن به همکاری ها، انجام برنامه ریزی، تنظیم زمانبندی و پیگیری امور و طرح ها تشکیل شود.

قادر کلیج معاون استاندار باتمان در ادامه دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با ابراز خرسندی از سفر به ایران با هدف توسعه مناسبات و تقویت همکاری های مشترک به ویژه در حوزه فعالیت های اتومبیلرانی و برگزاری رالی های مشترک گفت: به عنوان نماینده رسمی دولت ترکیه قول ایجاد تسهیلات و امکانات لازم در مسیر دوستی با ایران که بیش از هر موضوعی برایمان دارای ارزش و اهمیت است را به شما می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز