خبرگزاری کار ایران

فدراسیون ورزش‎‎های همگانی ایران و ترکیه تفاهمنامه همکاری امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۳۳۳

رئیس فدراسیون ورزش‎های همگانی ترکیه با حضور در فدراسیون ورزش های همگانی کشورمان با علی مجدآرا رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‎وگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‎های همگانی، «اردال زوربا» رئیس فدراسیون ورزش‎های همگانی به همراه دبیر این فدراسیون صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون ورزش‎های همگانی کشورمان با علی مجدآرا دیدار و گفت‎وگو و کردند.

در این نشست صمیمی و دوستانه رئیس فدراسیون ورزش‎های همگانی ترکیه اظهار داشت: همیشه اخبار و برنامه‎های فدراسیون ورزش‎های همگانی را رصد می‎کنیم و به خوبی می‎دانیم که این کشور چه اقدامات مناسبی را در راستای توسعه ورزش‎های همگانی انجام داده است.

وی افزود: فدراسیون ورزش‎های همگانی ایران ایده‎ها و برنامه‎های بسیار خوبی دارد. ما چندین نمونه از برنامه‎های این فدراسیون را در ترکیه اجرا کردیم و نتایج بسیار مناسبی گرفتیم.

در ادامه این نشست دکتر مجدآرا با بیان اینکه ورزش همگانی مدیریت همگانی مططلبد، اظهار داشت: در ایران مدیریت ورزش همگانی از مادر هر خانواده آغاز و تا بالاترین مدیریت سطح کشور تعالی پیدا می‎کند.

وی افزود: فدراسیون ورزش‎های همگانی در سال آینده طرح‎های بزرگی را در قالب طرح‎های تحول در نظر دارد تا اجرایی کند.

در این دیدار روسای فدراسیون ورزش‎‎های همگانی ایران و ترکیه تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز