خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر موسیقی درگذشت کریمخانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۸۲۹

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت مرحوم محمد علی کریمخانی، خواننده پیشکسوت موسیقی آیینی، پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) در پیام تسلیت خود برای درگذشت مرحوم محمدعلی کریمخانی، خواننده پیشکسوت آثار آیینی مذهبی، نوشت:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با کمال تاسف و تاثر، آسمانی شدن چهره خوشنام و محب اهل بیت علیهم السلام، زنده‌یاد محمدعلی کریمخانی را به دوستداران فرهنگ و هنر کشور تسلیت می‌گویم.

مرحوم مغفور کریمخانی با نوای گرم و زیبای خود در قطعه «آمدم‌ای شاه پناهم بده»، سال‌ها آرامش‌بخش دلدادگان و درماندگان کوی رضا و پناهِ دلتنگی محبان این امام رئوف بود و سبب شکستن بغض آنان و جاری شدن اشک‌شان می‌شد.

حالا گرچه صاحب این نوا خود در پناه شاه خراسان میهمانِ روضه رضوان شده، اما نوای امام رضایی وی فناناپذیر است و به یقین صدای دل‌انگیزش همواره در یادها زنده خواهد ماند.

اینجانب ضمن تجلیل از یک عمر خدمات ماندگار آن مرحوم، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت الهی و جایگاه برین در سرای باقی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز