خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نقاشی خط «جان سماع» برگزار می‌شود/ رقص حروف در سماع اشعار مولانا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۹۰

نمایشگاه نقاشی خط «جان سماع» با رقص قلم مهیار مهرآذر جمعه ۲۰ خردادماه در گالری ترانه باران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، «جان سماع» عنوان نمایشگاه نقاشی خط مهیار مهرآذر است که رقص حروف در سماع اشعار مولانا است که فردا جمعه ۲۰ خرداد ماه در گالری ترانه باران به نمایش گذاشته می‌شود.

مهیار مهرآذر در نمایشگاه نقاشی خط «جان سماع» با ۱۲ اثر از اشعار مولانا از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در نگارخانه ترانه باران به همراه اهالی هنر و ادب میزبان علاقمندان می‌شود.

مجموعه «جان سماع» از خودآگاه و ناخودآگاه از شوریدگی، سبک بالی، عشق و سماع حضرت مولانا حظّی وافر برده، این مجموعه با تکنیک اکریلیک و گواش روی مقوا و بوم خلق شده است.

افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت ۱۷ با نشست صمیمانه شعرخوانی با حضور شاعرانی چون سعید یوسف نیا، اسماعیل امینی، حسین متولیان، بیژن ارژن و سعیدی کیاسری و جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی، تئاتر و سینما برگزار می‌شود.

مهیار مهرآذر متولد آذر ۱۳۵۳ در شهرستان ساری و دارای مدرک دکتری علوم ارتباطات اجتماعی است. نمایشگاه نقاشی خط با نام «جان سماع» از ۲۰ تا ۲۵ خرداد در نگارخانه ترانه باران واقع دراقدسیه خیابان سپند خیابان عزت الله انتظامی بعد از چهار راه منجیل، بن بست عباس زاده، پلاک ۳ واحد ۲ دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز