خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نقاشی خط «به رنگ بهار» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۶۴۳

نمایشگاه «به رنگ بهار» با آثار علی اشرفی روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۸ در نگارخانه گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۸، نمایشگاه نقاشی خط «به رنگ بهار» با آثار هنرمند علی اشرفی از ۱۲ اردیبهشت همزمان با عید سعید فطر و روز بزرگداشت مقام معلم به مدت یک هفته در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه تابلوهایی با ابعاد مختلف از آثار نقاشی خط این هنرمند پیشکسوت در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. 

علی اشرفی متولد سال ۱۳۴۳ در شهرری دارای مدرک فوق ممتاز و مدرس انجمن خوشنویسان شهرری از سال ۱۳۷۸ تا کنون می‌باشد. ایشان، مدیر انجمن خوشنویسان شهرری در سال ۱۳۸۵، هنرمند برتر خوشنویسی در سال ۱۳۹۳، موسس مرکز کتابت ری در سال ۱۳۹۵، تولید آثار نقاشی خط، اخذ مدرک نقاشی بین المللی، تدریس در آموزشگاه راه کمال الملک در سال ۱۳۹۸، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف خوشنویسی و نقاشی خط و داوری مسابقات و همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف و… را در کارنامه کاری خود دارا می‌باشد. 

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به فرهنگسرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه نمایند و یا جهت آگاهی بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز