خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیما؛

آیین تکریم و معارفه مدیران شبکه‌های تلویزیون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۱۶۲

جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شبکه های یک، دو، چهار، قرآن، آموزش و امید تلویزیون با حضور معاون سیما و دیگر اعضای شورای مدیران این معاونت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی در این جلسه ضمن قدردانی از مدیران سابق شبکه های یک، دو، چهار، قرآن، آموزش و سرپرست شبکه امید که خالصانه و مجاهدانه در ارتقای کمیت و کیفیت برنامه های تلویزیون خدمت گزاری کردند، گفت: ما همچنان از تجربیات بزرگوارانی که سال ها در حوزه تلویزیون حضور موثر داشتند بهره خواهیم برد.  
معاون سیما درک درست از رسانه را یکی از مولفه های ضروری برای مدیریت در سیما خواند و افزود: زحمات و تلاش های خالصانه مدیران پیشین شبکه ها را ارج می نهیم و با تلاش و همت والا از فرصت ها و اصلاح زیرساخت هایی که تاکنون انجام شده برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب و اهداف والای رسانه ملی و همچنین ارتقای کیفی و تحول بخشی در برنامه ها بهره خواهیم برد تا ان شاالله اتفاقات خوشایندی را در تلویزیون رقم بزنیم.
وی در خصوص مدیران پیشین سیما گفت: مهندس جعفری جلوه با بیش از چهار دهه فعالیت در رادیو، تلویزیون، سینما، از چهره هاى پیشکسوت و منحصر به فرد است و سیما همچنان از تجربه ایشان در جایگاه مشاور رئیس رسانه ملی نیز بهره خواهد برد.
برمهانی همچنین مجید زین العابدین مدیر پیشین شبکه یک را از سرمایه های سازمان صدا‌سیما دانست و گفت: وی یک رسانه شناس حرفه ای است که حدود یک دهه مدیریت شبکه های یک، سه و پنج را بر عهده داشت و منشأ اثر بوده است.
وی همچنین در خصوص عملکرد معینى پور مدیر سابق شبکه چهار تصریح کرد: این شبکه با برند سازی و گفتمان سازى انقلاب اسلامی به جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان همیشگی خود دست یافته است.
برمهانی همچنین عملکرد شبکه آموزش و راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران را در دوران دکتر احمدی افزادی یک اقدام ارزشمند و ضروری دانست که در دوران اوج کرونا به یاری آموزش کشور آمد و این شبکه توانست پرچم علم و دانش را در دوران کرونا برافراشته نگه دارد و شعار آموزش تعطیل نیست را محقق کند. 
معاون سیما خاطرنشان کرد: شبکه قرآن و معارف هم در دوران مدیریت آقای شیخ اکبری در مناسبت هاى مهم مذهبى به خوبی درخشید و در دوران کرونا هم که برگزاری مراسم ها و مناسک دینی ممکن نبود، رسانه با تدبیر شورای معارف سیما توانست این خلاء را به خوبی پر کند.
برمهانی از تلاش های رجبی سرپرست شبکه امید نیز قدردانی کرد.
در ادامه این نشست مدیران پیشین شبکه های یک، دو، چهار، قرآن، آموزش و امید از دستاوردهای شبکه های متبوع خود و فرصت هاى پیش روى مدیران جدید سخن گفتند.
معاون سیما در پایان این جلسه ضمن تجلیل از مدیران پیشین شبکه های سیما به پاس خدمات ایشان در دوره مسئولیتى شان، مدیران جدید شبکه ها را معرفی و احکام آنان را تحویل ایشان داد.
گفتنی است محسن برمهانی معاون سیما روز سه شنبه 20 اردیبشهت در احکامی جداگانه، «میثم مرادی بیناباج» را به سمت مدیر شبکه یک، «حامد بامروت ‌نژاد» را به سمت مدیر شبکه دو، «حسین شاه‌مرادی» را به سمت مدیر شبکه چهار، «علی عبدالعالی» را به سمت مدیر شبکه آموزش، «محمد حسین کشکولی» را به سمت مدیر شبکه قرآن و معارف و «محمد صادق باطنی» را به سمت مدیر شبکه امید، منصوب کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز