خبرگزاری کار ایران

«تایسونی» در تهران به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۰۰۶

تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «تایسونی» به نویسندگی و کارگردانی عرفان پورمحمدی و تهیه‌کنندگی شرکت دُرنیکانوش ملک در تهران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «تایسونی» به نویسندگی و کارگردانی عرفان پورمحمدی و تهیه‌کنندگی شرکت دُرنیکانوش ملک در تهران به پایان رسید و هم‌اکنون مراحل تدوین را سپری می‌کند. 

«تایسونی» چهارمین ساخته عرفان پورمحمدی پس از «راننده» و «ساز عشق» و «دستبند» است. در خلاصه داستان «تایسونی» آمده است: 

«ته ته کوچه مردا، مرد نبود، یه مشت نامردِ حرومی بود، که حروم واسشون حلال بود… 

ما اگه زدیم، از نامردِش زدیم»

عرفان پورمحمدی، محمد روشنفکر، پانیذ کرمی، حسن میسی، رضا برزگر، محراب احمدی، پارسا نبیلو، امیر کرمی، تینا شاهرخی، مصطفی بابایی، محمدرضا کاکلی، محمد سامانی، میلاد سلجوقی، طاها مولوی، امیرحسین فرخی، مجتبی عرب براقی بازیگران فیلم کوتاه «تایسونی» هستند. 

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری و تدوین: علیرضا شادپور، دستیاران فیلمبردار: امید زنگنه و علیرضا ابوعلی، صدابرداران: پوریا فرامرزی و سعید کوهی، طراح نور: علیرضا شادپور، طراح و مجری گریم: نیما باقری، دستیار گریم: یاسمن قاسمی، طراح صحنه و لباس: عرفان پورمحمدی، مدیر تولید: میلاد سلجوقی، منشی صحنه: تیام حسینی، آهنگساز: مبینا چاپی. 

این فیلم پس از طی شدن مراحل فنی برای پخش در جشنواره‌های معتبر آماده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز