خبرگزاری کار ایران

تولید مجموعه «کودک من» در شبکه مستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۰۹

مجموعه مستند «کودک من» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده فرد با موضوع رفتارشناسی و تربیت کودکان در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای شبکه مستند تولید می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، حسن علیزاده فرد دراین باره گفت: «کودک من» در دنیای خانواده‌ها جست و جو می‌کند تا به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهد، پرسش‌هایی که شاید والدین دیگری به دنبال پاسخ آن باشند. چرا کودک من اینگونه رفتار می‌کند؟ ریشه این رفتارها از کجاست؟ و راه برطرف کردن آن‌ها چیست؟ 

وی افزود: پژوهش این مستند زمستان ۱۴۰۰ تمام شد و کار تولید از اول اردیبهشت کلید زده شد. در پیش تولید کار همراه با نویسنده و پژوهشگر، و مشاور مجموعه سعی کردیم، خانواده‌های از تمام اقشار جامعه پیدا کنیم. گروه کودک من با بررسی این خانواده‌ها در پی ریشه‌یابی مسائل هستند و با ایجاد چالش‍هایی توسط مشاور به بازسازی موقعیت و حل آن‌ها می‌پردازند. 

علیزاده فرد گفت: مستند «کودک من» سراغ خانواده‌های می‌رود که فرزند سه تا دوازده سال دارند و هر روز چالش جدیدی با فرزندشان دارند و نمی‌دانند چه برخوردی با آن‌ها داشته باشند. مشکلاتی از قبیل - بچه‌های که درگیر فضای مجازی هستند - بچه‌های پرخاشگر – بچه‌های بد غذا - بچه‌های گوشه گیر و افسرده - بچه‌های که وابستگی شدید به وا لد دارند - دادن اعتماد به نفس کودک - آموزش والد برای پرورش کودکان خلاق - بیش فعالی بودن کودک و دها سوال سوال دیگر که پدر مادرها از خود می‌پرسند. 

راوی و کارشناس این مجموعه مستند هاجر سجاد روانشناس کودک است و از دیگر عوامل آن می‌توان به نویسنده: علی محمدصادق، تدوین: الهام کرمی، فیلمبردار: عزت اله عزیزی و صدا گذار: عرفان حسن زاده، طراح صحنه و لباس: زکیه حسن زاده، مدیر تدارکات: علی سیفی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز