خبرگزاری کار ایران

اختتامیه جشنواره «یکصد» چهارشنبه برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۲۵

اختتامیه جشنواره «بهترین‌های صد سال ورزش ایران» با حضور مدیران سازمان صداوسیما، مدیران ارشد ورزش و بزرگان ورزش کشور، روز چهارشنبه در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، با پایان یافتن مهلت نظرسنجی مردمی جهت انتخاب بهترین‌های صد سال ورزش ایران، اختتامیه جشنواره «یکصد» در روز چهارشنبه جهت معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد. 

این مراسم با حضور رییس سازمان صداوسیما، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته المپیک، رییس کمیته پارالمپیک و بزرگان و پیشکسوتان عرصه ورزش برگزار می‌شود. 

لازم به ذکر است که جشنواره بهترین‌های صد سال ورزش ایران، در قالب برنامه تلویزیونی «یکصد» در طول فروردین ماه ۱۴۰۱ در هفت عنوان «صحنه ماندگار»، «مدال ماندگار»، «گل قرن»، «تیم قرن»، «مربی قرن»، «یار مظلوم» و «رفتار جوانمردانه» به نظرسنجی مردمی گذاشته شد. 

در پایان این نظرسنجی و در طول یک ماه، بیش از ۲/۵ میلیون رأی مردمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نامزدهای برگزیده در هر بخش در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی خواهند شد. 

پخش زنده برنامه اختتامیه جشنواره «یکصد» چهارشنبه شب، ساعت ۲۰:۳۰ از طریق شبکه ورزش و شبکه سه سیما انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز